هیئت رهروان شهدا

شهدا را یاد کنید ولو با ذکر یک صلوات

هیئت رهروان شهدا

شهدا را یاد کنید ولو با ذکر یک صلوات

سلام توضیحات طرح تو عکس هست فقط با این تفاوت که ثبت نامش همین جاست دوستانی که تمایل به شرکت در طرح دارن ایمیل یا هر راه ارتباطی دیگشون رو تو همین پست کامنت بذارن تا بهشون گفته بشه چه جزئی رو بخونن تاریخ های قرائتش هم برا روز های  21 و 23 رمضان هستش بگید برا کدوم روز میخوایید یا اگه جفتشو میخوایید هم بگید البته بگم شما میرید تو اون لیستی که به صورت دستی ثبت نامش انجام میشه و ممکنه با خیلی ها تو این ثواب شریک باشین

راستی اسمتون رو هم بگید تا فرم رو کاملش کنم

حزب هم نخوایین نمیدیم اون جوری تنظیمدور قرآن سخت میشه

اطلاع رسانی هم فراموش نشه بازم ممنون


نظرات  (۱)

  • اســــ پاتوق
  • سلام وبلاگت عالیه من که خوشم اومد تو هم به من سر بزن و حتما تو وبم عضو شو که عضو نشی ناراحت می شمپس منتظرتم حتما بیا راستی من یه انجمن گرم و صمیمی هم دارم دوست داشتی بیا توش http://www.espatogh.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی